csütörtök, január 18, 2007

miért

Nagyon szeretném tudni
hogy reggel szerte-szét hajad,
kócos szemeidből huncut fény
vajon miért csalogat
hogy miért nem ereszti ágyamban
kacskaringó tested karomat
hogy öt cukorral iszod a kávét
miért eszel hozzá csokoládét
hogy csak egy papucs van rajtad
- édes vagy, így akartad? -
nagyon szeretném tudni
hogy miért áll jobban neked pizsamám
és amikor azt mondod:"-Igazán
átölelhetnél mert az este oly rövid volt
és nem volt elég..."
hogy miért nem tudom levenni rólad
ezeket a mafla, mohó szemgolyókat
hogy éjjel mikor kinéztél az ablakon
és hosszasan csücsültél egy csillagon
mögötted álltam, csodáltam vállad
hajadba fontam, beléd gomboltam vágyam
éreztem mikor hozzád léptem
és elejtettem számból csókpecsétem
hogy a titok örökre az marad
mert nem tudom miért de
nagyon szeretném tudni, hogy ki vagy...

4 megjegyzés:

Yaffa írta...

:D
szép ez.
(hogy miért, az majd kiderül. :) )

csók*m

sun-worshipper írta...

Máténak
http://musicisinspiration.blogspot.com/2007/01/gyere-bartom-tedd-ki-elm-lmaidat-minden.html#links

Sandrabuddha írta...

Gyönyörű! Örülök, hogy idetaláltam!

kerecsen írta...

Köszönöm! Örülök, h. idetaláltál :)