kedd, január 23, 2007


Kisfiam, hadd mondjak el pár dolgot amit az Életről megtanultam...
Megtanultam, hogy nem számít mennyire törődök valakivel lesznek akik nem fogják viszonozni.
Megtanultam, hogy két ember nézhet egyszerre ugyanarra a dologra de teljesen mást láthatnak.
Megtanultam, hogy az életed órák alatt megváltozhat olyan emberektől akik még csak nem is ismernek Téged.
Megtanultam, hogy nem mindig elég az, ha másoknak megbocsájtunk. Meg kell tanulnunk magunknak is megbocsájtani.
Megtanultam, hogy ha úgy adódik jogom van mérgesnek lenni, de ez nem hatalmaz fel arra, hogy kegyetlenkedjek.
Megtanultam, hogy felelős vagyok azért amit teszek, nem számít mit érzek.
Megtanultam, hogy felelős vagyok az érzelmeimért, nem számít mit tesznek mások.
Megtanultam, hogy vagy Te irányítod az életed vagy az irányít Téged.
Megtanultam, hogy az igaz barátok olyannak fogadnak el amilyen vagy, de ha a sors úgy hozza ne félj ellentmondani nekik.
Megtanultam, hogy a legkisebb titok is képes az életed örökre megváltoztatni.
Megtanultam, hogy ha szeretsz valakit gyakran tudasd vele és mondd is el neki, hogy érzel.
Kisfiam, még egy dolog - Szeretlek.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez annyira igaz, hogy nagyon :(
mint ahogy az is igaz, hogy mindig az bánt meg minket akit a legjobban szeretünk.

kerecsen írta...

Azt még elfelejtettem leírni, hogy:
Megtanultam, hogy érhet az életben csalódás és fájdalom, de az éremnek két oldala van: ha itt most esik, biztos vagyok benne, hogy a felhők felett MINDIG süt a nap :)))
Köszönöm, hogy olvasol!

Yaffa írta...

father in the wind. :D

(((((Máté)))))

kerecsen írta...

:D :D

Névtelen írta...

überbölcs tollas kisbarátom, meginnncsak köszönöm:)

kerecsen írta...

Én köszönöm, h. olvasol :) Az okosságokat a neten találtam, csak lefordítottam.