kedd, június 12, 2007


Just to remind me that my only enemy is...me.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Then dig and find the warrior in you ... ! I will not let you sit down and do nothing ...! Fight, and I will fight along with you, for you ... as well as keep on fighting for me with myself! ..........................

~~ madarka ~~

kerecsen írta...

Thanx sweet...this is the hardest thing I've ever met. Hm...the warrior? He's already fallen and waiting for resurrection.

Névtelen írta...

én is azt hiszem, hogy nincs nagyobb ellenségünk, mint önmagunk, mivel mnden, amit érzünk, amitől rettegünk, belőlünk jön. ha önmagunkban legyőzzük a rossz érzést, győztünk is. támadj fel katona, dolgod van! :)
(csak azért szóltam bele, mert bármily hihetetlen, mostanában én is magamtól félek legjobban, de bocs, ha nem ere gondoltál) (egyfolytában) szeretem a gondolataid. ł

kerecsen írta...

Köszi, (névtelen) ;)
dede, pontosan erre gondoltam...szörnyű rendetlenséget találtam idebent. Annyira sokkolt, h. pár pillanatig azt hittem, mindennek vége...hihetetlen. De már vége. Feltámadtam :) hogy aztán megint elbukjak valamiben...ilyen ez.
Olvastam pár bejegyzésed. Nem gondoltam, h. ennyi minden bújkál benned :) Nagyon jó! Ne hagyd abba, keep writing plíz :)

10:43 DE