péntek, március 09, 2007

zöld

Egész életemben vártam rá. Vártam, hogy megkapjam a zöld jelzést. Hogy mehet az Élet. Minden oké, a kapuk nyitva, hajrá. Nincs előttem akadály, megvalósíthatom az álmaimat és elérhetem vágyott céljaimat. Mindig az a legmeghökkentőbb amikor kiderül: végig zöld volt (tulajdonképpen még lámpa sincs), a Stop!-ot magam raktam oda. Döbbenetes és egyben fájdalmas is. Döbbenetes mert felismerésére csak nagyon ritkán adatik meg a lehetőség, fájdalmas mert ilyenkor jövök csak rá, hogy az élet rövid, drága ajándék, az elpazarolt időért pedig álmaim elvesztésével így önmagam lassankénti forgácsolásával fizetek. Mindig... Az álmok kontra tapasztalás, a néha keserű ébredés, a gondolkodás, a döntés majd a végeredménytől független el-kell-fogadás világában élek, a velejáró minden jóval és rosszal együtt. Mert bármi történik annak meg kell történnie. Én hívom az életembe...akármi legyen is az.
Sors? Nem tudom.
Szabad akarat? Azt sem.
Boldogság? Na, az már igen. Ez az egyetlen, igaz "cél" amiért érdemes és kell is élni. Nem kötelességből. Mert jó. Nem keresve, mert az talál meg...Mert amikor azt érzem, hogy boldog vagyok akkor igen, megy az élet. Zöld van.

6 megjegyzés:

Yaffa írta...

vicces. olvastam ezt az írásod, és a lakótársam éppen az Enya Only time-ját nyomatta...:)
szóval jah. nagy ajándék, vagy naistudommicsoda, ha erre rájön az ember, hogy mindig zöld van.
(az agyammal tudom, csak még nem tudom használni...vagy épp használom, csak nem veszem észre? :) )

(((((Bird)))))

cs*m

kerecsen írta...

((((tücsköm)))) :)
...mindig zöld van semmi kétség, csak színvakok vagyunk :-S Látásunk egyenes arányban javul boldogságérzetünk növekedésével.

Névtelen írta...

Ez iras am nagyon aranyos: zold, mint magaba szivja a fenyt, zold, mint novekedesre kepes, zold mint frissesseget ado .... zold mint Otodik Elem es az abban levo "this is so green ;)"

Zold, mint sarga mint a nap egyutt a kek mint az eggel es az oceannal

Hat akkor jo, hat legyen ZOLD :))

~~ Madarka ~~

kerecsen írta...

legyen :) és köszönöm :)

bloodflower írta...

Ha kinyílsz a világ felé, a rosszal a jó is bejut.
Jó, hogy rájöttél, hogy mindig zöld van. Nekem ez úgy sikerült, hogy elfogadtam, hogy van egy stoptáblám. Aztán rájöttem, ahogy ezt elfogatam, eltűnt. És mostmár az, amit stopnak néztem régebben, valójában a zöld.
:-)
És tényleg a boldogság az, ami nagyon kell az ember életében. Mások, de főleg magunk iránt is.
De még olyan sok időd van. Ez az egy, amiben nincs igazad. Az élet nem drága, ha elhiszed, hogy mindenkinek személyreszabva kínálja a megoldást, és az ahhoz vezető utat. Örülj annak, hogy huszonévesen vetted észre a zöld jelzést és nem 60évesen. :-)

kerecsen írta...

Tiszta szívemből örülök, hogy neked sikerült és érted-érzed amit itt összehordtam :)
...személyre szabva? Hm...érdekelne akkor maga a Szabó, volna egy-két dolog amit szeretnék vele megbeszélni ;) Személyesen.