szerda, október 25, 2006

Így fest...

Nagyon úgy fest a dolog
bennem késként forog
a gondolat
hogy nem jársz nekem
pedig lehetnél
egyetlenem
és tehetnél valamit azért
hogy ne így legyen.

Nagyon úgy fest a dolog
ha világvégre mennék se tudnám feledni - búbajom
oda is elkísér majd - bűbájod
szemem hiába adom késnek
akkor is látlak,
vakon is szépnek talállak
fülem a süket halálnak dobom,
dobom verem
mégis hangodra fűzött gyöngyök
húznak rám göröngyöt.

Nagyon úgy fest a dolog
hogy sehogy sem fest
szívem, a rest
a léha
még ver egyet
néha
reggel, mikor kiköltözök álmaimból
és fénnyel veretem magam
tudom én ostoba hogy mostoha
szív lennél
de hát mit csináljak
ha nekem rendeltettél
én meg neked jutottam
szíved ölelésébe futottam
mert mint a kisgyerek
annyira szükségem volt rá
hogy szeress és szeresselek.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

szívemből szóltál! szép!

megint én a beteges T., de még nem vagyok topon, csak benéztem.

Névtelen írta...

http://belsobolygo.blogspot.com/

kerecsen írta...

Ez a Te blogod, T.? :) Szép képek! Ez a Szaturnusz dolog teljességgel felfoghatatlan...gyönyörűséges.
Jó, h. itt jártál. Gyere bármikor :)

Névtelen írta...

Nem ez egy kedves kedvesé. De igen, szépek. Néhány képet együtt készítettünk, jó rájuk emlékezni, meg az akkori élményekre. Aztán ha közben elszontyolodom, benézek ide, és ámuldozom, milyen jól tudod szavakba önteni a gondolatokat. Magamra ismerek belőlük, nem mindenütt, de soxor tükröt állítanak az orrom elé. Segítenek hogy megértsem magam! Köszi érte! Kezdek visszatérni, de néha elbizonytalanodom, mint most amikor nátha gyötör. Hajlamosabb az ember ilyenkor az önsajnálatra, na de jön az ellenállhatatlan C vitamin, harcra fel!

kerecsen írta...

A C-vitamin gyerekeknek való :D Vegye elő a jó kis palejnkás üveget oszt aggyon a párjának is. Hátha újak lesznek azok a régi szép emlékek :P

...és köszönöm minden egyes dícsérő szavad. Jobban vagy tőle, én meg ettől-e ;)